Статистика та аналітика звернень

Кількість звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» та надіслані регіональним контактним центром Одеської області на розгляд органам виконавчої влади протягом січня-вересня 2021 року

Тематика звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» та надіслані регіональним контактним центром Одеської області на розгляд органам виконавчої влади області протягом січня-вересня 2021 року

Кількість повторних звернень на урядову “гарячу лінію”, що надіслані та розглянуті Одеською облдеражадміністрацією протягом січня-серпня 2021 року у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року.

Найбільше повторних звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у січні-серпні 2021 року були направлені на міські громади (262), райдержадміністрації (186), на підприємства, установи, організації різних форм власності (86). Решта звернень направлені на: структурні підрозділи (48), ліквідовані або реорганізовані райдержадміністрації (40), селищні та сільські громади (14), територіальні органи  центральних органів виконавчої влади в Одеській області (7).

З 643 повторних звернень за січень-серпень 2021 року найбільше заявників турбували проблеми:

комунального господарства – 207 (32,2%);

соціального захисту – 179 (27,8%);

житлова політика – 58 (9%);

неотримання відповіді – 40 (6,2%);

– охорона здоров’я – 33 (5,2%);

– діяльність посадових і службових осіб, корупція – 30 (4,7%);

– аграрна політика і земельні відносини – 29 (4,5%).

Із 643 повторних звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» протягом січня-серпня 2021 року, та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації (у розрізі відповідальних виконавців):

– питання вирішено – 105 звернень;

– надано роз’яснення – 476 звернень;

– перенаправлені іншим виконавцям – 62 звернення.

Стан розгляду повторних звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» протягом січня-серпня 2021 року, та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації (у розрізі відповідальних виконавців).

Кому направленоПитання вирішеноНадано роз’ясненняПеренаправлено іншим виконавцямВсього
Районні державні адміністрації
Березівська1317636
Білгород-Дністровська1021738
Болградська32023
Ізмаїльська4111126
Одеська44
Подільська917733
Роздільнянська619126
Всього по райдержадміністраціям4510932186
Територіальні громади Одеської області
м. Балта11
м. Білгород-Дністровський116421
м. Ізмаїл223227
м.Одеса2714017184
м. Подільськ4610
м. Теплодар22
м. Чорноморськ31215
м. Южне22
Всього по міським громадам3720223262
Великодолинська селищна11
Доброславська селищна11
Таїровська селищна11
Всього по селищним громадам123
Вигоднянська сільська22
Визирська сільська22
Дальницька сільська22
Нерубайська сільська44
Усатівська сільська 11
Всього  по сільським громадам1111
Всього3821523276
    Кому направленоПитання вирішеноНадано роз’яснення    Перенаправлено іншим виконавцямВсього
Структурні підрозділи Одеської облдержадміністрації
Відділ роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації4610
Департамент культури, національностей, релігій та охорони об’єктів культурної спадщини11
Департамент систем життєзабезпечення та енергоефективності11
Департамент соціальної та сімейної політики32023
Департамент освіти і науки112
Департамент охорони здоров’я268
Державний архів Одеської області11
Служба у справах дітей11
Управління комунікацій та інформаційної політики11
Всього по структурним підрозділам113748
Територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади в Одеській області
Державна екологічна інспекція Південно-західного округу11
Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції22
ДП «Служба місцевих доріг»33
Служба автомобільних доріг в Одеській області11
Всього по територіальним підрозділам77
Підприємства, організації
АТ «ДТЕК Одеські електромережі»41822
ТОВ «Одесагаз-постачання»3333
АТ «Одесагаз»17118
ТОВ «Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія»77
АТ «Укртелеком»66
Всього по підприємствам, організаціям481186
Інші
Районні державні адміністрації, що здійснювали свої повноваження з січня по квітень 2021 року (приєднані шляхом ліквідації або реорганізації до діючих РДА)727640
Всього за січень-серпень 2021 року10547662643

Аналіз отриманих упродовж січня-серпня 2021 року звернень на урядову «гарячу лінію» засвідчує тісний зв’язок їх проблематики з нагальними проблемами, що турбують мешканців області у повсякденному житті, з подіями, що відбуваються у регіоні та у країні в цілому. Звернення громадян до Уряду говорять про те, що питання не вирішено на місцевому рівні, а якщо заявники висловлюють незадоволення отриманими відповідями або тим, що порушені у попередніх зверненнях питання не вирішуються, то створюються повторні та неодноразові звернення на урядову «гарячу лінію».

Це свідчить про недостатній контроль за своєчасною відправкою відповідей заявникам поштою, а також наданням відповідей по суті порушених питань у зверненні, з боку керівників органів виконавчої влади області.

З метою запобігання створення повторних та неодноразових звернень, що надходять від жителів області на урядову «гарячу лінію», вважаю за необхідне зобов’язати органи виконавчої влади області, відповідно до компетенції,  організувати роботу щодо надання відповідей заявникам по суті порушених у зверненнях питань у встановлені чинним законодавством строки.