Кількість звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» та надіслані регіональним контактним центром Одеської області на розгляд органам виконавчої влади протягом січня-вересня 2021 року
Тематика звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» та надіслані регіональним контактним центром Одеської області на розгляд органам виконавчої влади області протягом січня-вересня 2021 року
Кількість повторних звернень на урядову “гарячу лінію”, що надіслані та розглянуті Одеською облдеражадміністрацією протягом січня-серпня 2021 року у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року.
Найбільше повторних звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у січні-серпні 2021 року були направлені на міські громади (262), райдержадміністрації (186), на підприємства, установи, організації різних форм власності (86). Решта звернень направлені на: структурні підрозділи (48), ліквідовані або реорганізовані райдержадміністрації (40), селищні та сільські громади (14), територіальні органи центральних органів виконавчої влади в Одеській області (7).
З 643 повторних звернень за січень-серпень 2021 року найбільше заявників турбували проблеми:
– комунального господарства – 207 (32,2%);
– соціального захисту – 179 (27,8%);
– житлова політика – 58 (9%);
– неотримання відповіді – 40 (6,2%);
– охорона здоров’я – 33 (5,2%);
– діяльність посадових і службових осіб, корупція – 30 (4,7%);
– аграрна політика і земельні відносини – 29 (4,5%).
Із 643 повторних звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» протягом січня-серпня 2021 року, та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації (у розрізі відповідальних виконавців):
– питання вирішено – 105 звернень;
– надано роз’яснення – 476 звернень;
– перенаправлені іншим виконавцям – 62 звернення.
Стан розгляду повторних звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» протягом січня-серпня 2021 року, та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації (у розрізі відповідальних виконавців).
Кому направлено | Питання вирішено | Надано роз’яснення | Перенаправлено іншим виконавцям | Всього |
Районні державні адміністрації | ||||
Березівська | 13 | 17 | 6 | 36 |
Білгород-Дністровська | 10 | 21 | 7 | 38 |
Болградська | 3 | 20 | – | 23 |
Ізмаїльська | 4 | 11 | 11 | 26 |
Одеська | – | 4 | – | 4 |
Подільська | 9 | 17 | 7 | 33 |
Роздільнянська | 6 | 19 | 1 | 26 |
Всього по райдержадміністраціям | 45 | 109 | 32 | 186 |
Територіальні громади Одеської області | ||||
м. Балта | – | 1 | – | 1 |
м. Білгород-Дністровський | 1 | 16 | 4 | 21 |
м. Ізмаїл | 2 | 23 | 2 | 27 |
м.Одеса | 27 | 140 | 17 | 184 |
м. Подільськ | 4 | 6 | – | 10 |
м. Теплодар | – | 2 | – | 2 |
м. Чорноморськ | 3 | 12 | – | 15 |
м. Южне | – | 2 | – | 2 |
Всього по міським громадам | 37 | 202 | 23 | 262 |
Великодолинська селищна | – | 1 | – | 1 |
Доброславська селищна | – | 1 | – | 1 |
Таїровська селищна | 1 | – | – | 1 |
Всього по селищним громадам | 1 | 2 | – | 3 |
Вигоднянська сільська | – | 2 | – | 2 |
Визирська сільська | – | 2 | – | 2 |
Дальницька сільська | – | 2 | – | 2 |
Нерубайська сільська | – | 4 | – | 4 |
Усатівська сільська | – | 1 | – | 1 |
Всього по сільським громадам | – | 11 | – | 11 |
Всього | 38 | 215 | 23 | 276 |
Кому направлено | Питання вирішено | Надано роз’яснення | Перенаправлено іншим виконавцям | Всього |
Структурні підрозділи Одеської облдержадміністрації | ||||
Відділ роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації | 4 | 6 | – | 10 |
Департамент культури, національностей, релігій та охорони об’єктів культурної спадщини | – | 1 | – | 1 |
Департамент систем життєзабезпечення та енергоефективності | – | 1 | – | 1 |
Департамент соціальної та сімейної політики | 3 | 20 | – | 23 |
Департамент освіти і науки | 1 | 1 | – | 2 |
Департамент охорони здоров’я | 2 | 6 | – | 8 |
Державний архів Одеської області | – | 1 | – | 1 |
Служба у справах дітей | 1 | – | – | 1 |
Управління комунікацій та інформаційної політики | – | 1 | – | 1 |
Всього по структурним підрозділам | 11 | 37 | – | 48 |
Територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади в Одеській області | ||||
Державна екологічна інспекція Південно-західного округу | – | 1 | – | 1 |
Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції | – | 2 | – | 2 |
ДП «Служба місцевих доріг» | – | 3 | – | 3 |
Служба автомобільних доріг в Одеській області | – | 1 | – | 1 |
Всього по територіальним підрозділам | – | 7 | – | 7 |
Підприємства, організації | ||||
АТ «ДТЕК Одеські електромережі» | 4 | 18 | – | 22 |
ТОВ «Одесагаз-постачання» | – | 33 | – | 33 |
АТ «Одесагаз» | – | 17 | 1 | 18 |
ТОВ «Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія» | – | 7 | – | 7 |
АТ «Укртелеком» | – | 6 | – | 6 |
Всього по підприємствам, організаціям | 4 | 81 | 1 | 86 |
Інші | ||||
Районні державні адміністрації, що здійснювали свої повноваження з січня по квітень 2021 року (приєднані шляхом ліквідації або реорганізації до діючих РДА) | 7 | 27 | 6 | 40 |
Всього за січень-серпень 2021 року | 105 | 476 | 62 | 643 |
Аналіз отриманих упродовж січня-серпня 2021 року звернень на урядову «гарячу лінію» засвідчує тісний зв’язок їх проблематики з нагальними проблемами, що турбують мешканців області у повсякденному житті, з подіями, що відбуваються у регіоні та у країні в цілому. Звернення громадян до Уряду говорять про те, що питання не вирішено на місцевому рівні, а якщо заявники висловлюють незадоволення отриманими відповідями або тим, що порушені у попередніх зверненнях питання не вирішуються, то створюються повторні та неодноразові звернення на урядову «гарячу лінію».
Це свідчить про недостатній контроль за своєчасною відправкою відповідей заявникам поштою, а також наданням відповідей по суті порушених питань у зверненні, з боку керівників органів виконавчої влади області.
З метою запобігання створення повторних та неодноразових звернень, що надходять від жителів області на урядову «гарячу лінію», вважаю за необхідне зобов’язати органи виконавчої влади області, відповідно до компетенції, організувати роботу щодо надання відповідей заявникам по суті порушених у зверненнях питань у встановлені чинним законодавством строки.