Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом травня 2025 року

Протягом травня 2025 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 1776 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію», та направлені на розгляд Одеській обласній державній (військовій) адміністрації.

Найчастіше заявники звертались на урядову «гарячу лінію» з питань: соціального захисту населення; комунального господарства; культури, мовної політики, туризму; охорони здоров’я та діяльності посадових та службових осіб тощо.

Органами виконавчої влади та місцевого самоврядування області всі звернення розглянуто з  наданням відповідей заявникам по суті порушених питань, відповідно до компетенції, у встановлені законодавством строки.