Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом листопада 2024 року

Протягом листопада 2024 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 2816 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію», та направлені на розгляд Одеській обласній державній (військовій) адміністрації.

Найчастіше заявники звертались на урядову «гарячу лінію» з питань: соціального захисту населення; комунального господарства; діяльності посадових та службових осіб;  культури, мовної політики, туризму; будівництва та благоустрою; охорони здоров’я; освіти, науки та інтелектуальної власності тощо.

Органами виконавчої влади та місцевого самоврядування області всі звернення  розглянуто з  наданням відповідей заявникам по суті порушених питань, відповідно до компетенції, у встановлені законодавством строки.