Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом липня 2024 року

Протягом липня 2024 року регіональним контактним центром Одеської області прийнято 1313 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію», та направлені на розгляд Одеській обласній державній (військовій)  адміністрації.

Після попереднього опрацювання регіональним контактним центром Одеської області всі звернення направлені органам виконавчої влади та місцевого самоврядування області для розгляду та надання відповідей заявникам по суті порушених питань, відповідно до компетенції.

Найбільша кількість звернень стосувалися питань соціального захисту населення (602), зокрема, щодо умов та порядку нарахування різних видів соціальної допомоги, соціальних виплат, у тому числі, допомоги внутрішньо переміщеним особам, надання гуманітарної допомоги.

Також заявники звертались на урядову «гарячу лінію» з питань: комунального господарства – 353 звернення; будівництва та благоустрою – 58 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 39 звернень; охорони здоров’я – 22 звернення; надзвичайних ситуацій – 17 звернень тощо.