Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом січня 2024 року

Протягом січня 2024 року регіональним контактним центром Одеської області прийнято 787 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію», та направлені на розгляд Одеській обласній державній (військовій)  адміністрації.

Після попереднього опрацювання регіональним контактним центром Одеської області всі звернення направлені органам виконавчої влади та місцевого самоврядування області для розгляду та надання відповідей заявникам по суті порушених питань, відповідно до компетенції: Подільській райдержадміністрації – 74; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 54; Одеській райдержадміністрації – 53; Роздільнянській райдержадміністрації – 37; Болградській райдержадміністрації – 34; Березівській райдержадміністрації – 25; Ізмаїльській райдержадміністрації – 10; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 274; виконкомам рад міст обласного значення – 95; територіальним громадам – 97 ; структурним підрозділам облдержадміністрації – 17; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 17.

Більшість  звернень стосувалися питань соціального захисту населення (404), зокрема, щодо умов та порядку нарахування різних видів соціальної допомоги, соціальних виплат, у тому числі, допомоги внутрішньо переміщеним особам, надання гуманітарної допомоги.

Також заявники звертались на урядову «гарячу лінію» з питань: комунального господарства – 150 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 37 звернень; будівництва та благоустрою – 30 звернень;   охорони здоров’я – 20 звернень; надзвичайних ситуацій – 15 звернень тощо.