Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом грудня 2023 року

Протягом грудня 2023 року регіональним контактним центром Одеської області прийнято 1451 звернення, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію», та направлені на розгляд Одеській обласній державній (військовій)  адміністрації.

Після попереднього опрацювання регіональним контактним центром Одеської області всі звернення направлені органам виконавчої влади та місцевого самоврядування області для розгляду та надання відповідей заявникам по суті порушених питань, відповідно до компетенції: Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 129; Роздільнянській райдержадміністрації – 80; Подільській райдержадміністрації – 68; Березівській райдержадміністрації – 64; Одеській райдержадміністрації – 45; Болградській райдержадміністрації – 41; Ізмаїльській райдержадміністрації – 23; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 433; виконкомам рад міст обласного значення – 215; територіальним громадам – 316; структурним підрозділам облдержадміністрації – 26; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 11.

Майже 44% від загальної кількості звернень стосувалися питань комунального господарства (638). Передусім громадяни скаржилися на ненадання та неякісне надання комунальних послуг, зокрема електропостачання, опалення, водопостачання.

Також заявники звертались на урядову «гарячу лінію» з питань: соціального захисту населення – 427 звернень; надзвичайних ситуацій – 80 звернень; будівництва та благоустрою – 64 звернень;  діяльності посадових та службових осіб, корупції – 57 звернень; охорони здоров’я – 26 звернень тощо.