Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом листопада 2023 року

Протягом листопада 2023 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 2875 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію», та направлені на розгляд Одеській обласній державній (військовій)  адміністрації.

Після попереднього опрацювання регіональним контактним центром Одеської області всі звернення направлені органам виконавчої влади області для розгляду та надання відповідей заявникам по суті порушених питань, відповідно до компетенції: Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 194; Роздільнянській райдержадміністрації – 156;   Болградській райдержадміністрації – 79; Березівській райдержадміністрації – 77; Ізмаїльській райдержадміністрації – 75; Подільській райдержадміністрації – 73;  Одеській райдержадміністрації – 73;   виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 999; виконкомам рад міст обласного значення – 431; територіальним громадам – 647; структурним підрозділам облдержадміністрації – 27; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 44.

Більшість звернень стосуються питань комунального господарства (1621). Передусім громадяни скаржаться на ненадання та неякісне надання комунальних послуг, зокрема електропостачання, опалення, водопостачання, у зв’язку із різким погіршенням погодних умов.

Також заявники звертались на урядову «гарячу лінію» з питань: соціального захисту населення – 546 звернень; надзвичайних ситуацій – 226 звернень; будівництва та благоустрою – 115 звернень;  діяльності посадових та службових осіб, корупції – 69 звернень; охорони здоров’я – 31 звернення тощо.