Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом травня 2023 року

Протягом травня 2023 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 1730 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та направлені на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.
Надіслані звернення попередньо опрацьовані регіональним контактним центром Одеської області та направлені на розгляд, з наданням відповідей заявникам по суті порушених питань, органам виконавчої влади області, відповідно до компетенції: Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 120; Подільській райдержадміністрації –120; Одеській райдержадміністрації – 107; Березівській райдержадміністрації – 77; Болградській райдержадміністрації – 63; Роздільнянській райдержадміністрації – 57; Ізмаїльській райдержадміністрації – 54; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 787; виконкомам рад міст обласного значення – 164; територіальним громадам – 106; структурним підрозділам облдержадміністрації – 59; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 16.
Переважна кількість звернень, що надійшли протягом місяця, стосується соціального захисту населення – 970, зокрема, щодо умов та порядку отримання різних видів соціальної допомоги, нарахування, отримання соціальних виплат, у тому числі, допомоги внутрішньо переміщеним особам, отримання гуманітарної допомоги.
Також протягом звітного періоду заявники звертались на урядову «гарячу лінію» з питань: комунального господарства – 296 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 70 звернень; аграрної політики і земельних відносин – 25 звернень; будівництва та благоустрою – 20 звернень; охорони здоров’я – 20 звернень тощо.