Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом квітня 2023 року

Протягом квітня 2023 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 1626 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та направлені на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Надіслані звернення попередньо опрацьовані регіональним контактним центром Одеської області та направлені на розгляд, з наданням відповідей заявникам по суті порушених питань, органам виконавчої влади області, відповідно до компетенції: Одеській райдержадміністрації – 141; Подільській райдержадміністрації –132; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 116; Березівській райдержадміністрації – 95; Болградській райдержадміністрації – 58; Роздільнянській райдержадміністрації – 53; Ізмаїльській райдержадміністрації – 81; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 667; виконкомам рад міст обласного значення – 164; територіальним громадам – 73; структурним підрозділам облдержадміністрації – 36; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 10.

Переважна кількість звернень, що надійшли протягом місяця, стосується соціального захисту населення – 963, зокрема, щодо умов та порядку отримання різних видів соціальної допомоги, нарахування, отримання соціальних виплат, у тому числі, допомоги внутрішньо переміщеним особам, отримання гуманітарної допомоги.

Протягом звітного періоду заявники звертались на урядову «гарячу лінію» з питань: комунального господарства – 231 звернення; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 65 звернень; будівництва та благоустрою – 37 звернень; охорони здоров’я – 27 звернень; аграрної політики і земельних відносин – 9 звернень тощо.