Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” з 7 по 13 лютого 2022 року

З 7 по 13 лютого 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 448 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Білгород-Дністровській  райдержадміністрації – 28;  Одеській райдержадміністрації – 28; Подільській райдержадміністрації – 28; Березівській райдержадміністрації – 26; Болградській райдержадміністрації – 25; Роздільнянській райдержадміністрації – 16;  Ізмаїльській райдержадміністрації – 15; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 160; виконкомам рад міст обласного значення  – 31; територіальним громадам – 12; структурним підрозділам облдержадміністрації – 32; іншим органам влади, підприємствам, організаціям  – 47.

        Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення – 153 звернення; комунального господарства – 105 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 59 звернень; охорони здоров’я – 31 звернення; аграрної політики та земельних відносин – 13 звернень; будівництва та благоустрою – 13 звернень тощо.

         Серед загальної кількості звернень, домінували питання соціального захисту населення, передусім громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальних виплат, умови отримання субсидій,  розмір та причини відмови у їх наданні.