Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” з 10 по 16 січня 2022 року

З 10 по 16 січня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 665 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Роздільнянській райдержадміністрації – 46; Березівській райдержадміністрації – 45; Одеській райдержадміністрації – 42; Болградській райдержадміністрації – 35; Подільській райдержадміністрації – 34; Білгород-Дністровській  райдержадміністрації – 26; Ізмаїльській райдержадміністрації – 17;  виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 281; виконкомам рад міст обласного значення  – 48; територіальним громадам – 17; структурним підрозділам облдержадміністрації – 33; іншим органам влади, підприємствам, організаціям  – 41.

        Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення – 260 звернень; комунального господарства – 120 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 118 звернень; будівництва та благоустрою – 28 звернень; охорони здоров’я – 27 звернень; аграрної політики та земельних відносин – 16 звернень тощо.

         Серед загальної кількості звернень, домінували питання соціального захисту населення, передусім громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальних виплат, умови отримання субсидій,  розмір та причини відмови у їх наданні.

        Крім того,  надійшло 22 звернення з повідомленнями заявників про неотримання відповіді, з яких 6 розглянуто з розміщенням у базі даних Єдиної системи опрацювання звернень сканованих відповідей заявникам, 16 – знаходяться на розгляді.