Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” з 3 по 9 грудня 2021 року

З 3 по 9 грудня 2021 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 487 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Білгород-Дністровській  райдержадміністрації – 42; Одеській райдержадміністрації – 38; Роздільнянській райдержадміністрації – 31; Подільській райдержадміністрації – 26; Ізмаїльській райдержадміністрації – 24; Березівській райдержадміністрації – 22; Болградській райдержадміністрації – 17; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 153; виконкомам рад міст обласного значення  – 35; територіальним громадам – 24; структурним підрозділам облдержадміністрації – 31; іншим органам влади, підприємствам, організаціям  – 44.

Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення – 185 звернень; комунального господарства – 87 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 61 звернення; охорони здоров’я – 29 звернень; будівництва та благоустрою – 18 звернень; аграрної політики та земельних відносин – 12 звернень тощо.

Серед загальної кількості звернень, домінували питання соціального захисту населення, передусім громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, по інвалідності, по догляду за інвалідом тощо.

Крім того,  надійшло 20 звернень з повідомленнями заявників про неотримання відповіді, з яких 6 розглянуто з розміщенням у базі даних Єдиної системи опрацювання звернень сканованих відповідей заявникам, 14 – на розгляді.