Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” з 26 листопада по 2 грудня 2021 року

З 26 листопада по 2 грудня 2021 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 496 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Березівській райдержадміністрації – 41; Білгород-Дністровській  райдержадміністрації – 39; Подільській райдержадміністрації – 37; Одеській райдержадміністрації – 31; Ізмаїльській райдержадміністрації – 22; Роздільнянській райдержадміністрації – 19; Болградській райдержадміністрації – 9; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 146; виконкомам рад міст обласного значення  – 29; територіальним громадам – 19; структурним підрозділам облдержадміністрації – 33; іншим органам влади, підприємствам, організаціям  – 71.

        Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: комунального господарства – 191 звернення; соціального захисту населення – 127 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 55 звернень; охорони здоров’я – 26 звернень; будівництва та благоустрою – 22 звернення; аграрної політики та земельних відносин – 9 звернень тощо.

         Серед загальної кількості звернень, домінували питання комунального господарства, передусім громадяни зверталися з приводу ненадання та неякісного надання комунальних послуг, оплати послуг, щодо ремонту та обслуговування будинків та прибудинкових територій тощо.

Крім того,  надійшло 16 звернень з повідомленнями заявників про неотримання відповіді, з яких 3 розглянуто з розміщенням у базі даних Єдиної системи опрацювання звернень сканованих відповідей заявникам, 13 – на розгляді.