Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” з 1 по 11 листопада 2021 року

        З 1 по 11 листопада 2021 року регіональним контактним центром опрацьовано 829 звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» та оперативно направлені на розгляд, відповідно до компетенції, з них: 384 звернення – від жителів м. Одеса та 445 звернень від жителів області.

Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення – 221 звернення (26,7% від загальної кількості), комунального господарства – 181 (21,8%), діяльності  посадових та службових осіб – 138 (16,6%),  охорони здоров’я – 51 (6,2%), коронавірусу – 38 (4,6%), земельних відносин – 32 (3,9 %) тощо.

Серед загальної кількості, порушених заявниками у зверненнях, домінували проблеми забезпечення соціального захисту населення, громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, по інвалідності, по догляду за інвалідом тощо.