Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом жовтня 2025 року

Протягом жовтня 2025 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 1508 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію», та направлені на розгляд Одеській обласній державній (військовій) адміністрації.

Найчастіше заявники звертались на урядову «гарячу лінію» з питань: комунального господарства; соціального захисту населення; культури, мовної політики, туризму; будівництва та благоустрою; діяльності посадових і службових осіб тощо.

Органами виконавчої влади та місцевого самоврядування області всі звернення розглянуто з наданням відповідей заявникам по суті порушених питань, відповідно до компетенції, у встановлені законодавством строки.