Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом жовтня 2023 року

Протягом жовтня 2023 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 1249 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію», та направлені на розгляд Одеській обласній державній (військовій)  адміністрації.

Після попереднього опрацювання регіональним контактним центром Одеської області всі звернення направлені органам виконавчої влади області для розгляду та надання відповідей заявникам по суті порушених питань, відповідно до компетенції: Подільській райдержадміністрації – 107;  Одеській райдержадміністрації – 97;   Березівській райдержадміністрації – 75; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 64; Болградській райдержадміністрації – 59; Ізмаїльській райдержадміністрації – 47;  Роздільнянській райдержадміністрації – 47;   виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 482; виконкомам рад міст обласного значення – 122; територіальним громадам – 93; структурним підрозділам облдержадміністрації – 26; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 30.

Кожне друге звернення стосується питань соціального захисту населення (624), зокрема, щодо умов та порядку нарахування різних видів соціальної допомоги, соціальних виплат, у тому числі, допомоги внутрішньо переміщеним особам, надання гуманітарної допомоги.

Також заявники звертались на урядову «гарячу лінію» з питань: комунального господарства – 223 звернення; будівництва та благоустрою – 56 звернень;  діяльності посадових та службових осіб, корупції – 52 звернення; надзвичайних ситуацій – 27 звернень; аграрної політики – 21 звернення тощо.