Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом вересня 2023 року

Протягом вересня 2023 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 1440 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію», та направлені на розгляд Одеській обласній державній (військовій)  адміністрації.

Після попереднього опрацювання регіональним контактним центром Одеської області всі звернення направлені органам виконавчої влади області для розгляду та надання відповідей заявникам по суті порушених питань, відповідно до компетенції: Одеській райдержадміністрації – 118;  Подільській райдержадміністрації – 112; Березівській райдержадміністрації – 93; Роздільнянській райдержадміністрації – 73;  Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 71; Болградській райдержадміністрації – 61; Ізмаїльській райдержадміністрації – 55; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 563; виконкомам рад міст обласного значення – 122; територіальним громадам – 97; структурним підрозділам облдержадміністрації – 45; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 30.

Більшість звернень стосуються питань соціального захисту населення – 672, зокрема, щодо умов та порядку нарахування різних видів соціальної допомоги, соціальних виплат, у тому числі, допомоги внутрішньо переміщеним особам, надання гуманітарної допомоги.

Окрім  цього заявники звертались на урядову «гарячу лінію» з питань: комунального господарства – 279 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 75 звернень; будівництва та благоустрою – 63 звернення; надзвичайних ситуацій – 46 звернень; аграрної політики – 19 звернень тощо.