Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом липня 2023 року

Протягом липня 2023 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 1461 звернення, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та направлені на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Надіслані звернення попередньо опрацьовані регіональним контактним центром Одеської області та направлені на розгляд, з наданням відповідей заявникам по суті порушених питань, органам виконавчої влади області, відповідно до компетенції: Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 115; Ізмаїльській райдержадміністрації – 103; Подільській райдержадміністрації – 92; Березівській райдержадміністрації – 88; Одеській райдержадміністрації – 73; Болградській райдержадміністрації – 66; Роздільнянській райдержадміністрації – 61; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 544; виконкомам рад міст обласного значення – 138; територіальним громадам – 120; структурним підрозділам облдержадміністрації – 41; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 20.

Переважна кількість звернень, що надійшли протягом місяця, стосується соціального захисту населення – 616, зокрема, щодо умов та порядку отримання різних видів соціальної допомоги, нарахування, отримання соціальних виплат, у тому числі, допомоги внутрішньо переміщеним особам, отримання гуманітарної допомоги.

Також протягом звітного періоду заявники звертались на урядову «гарячу лінію» з питань: комунального господарства – 308 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 86 звернень; транспортного обслуговування – 85 звернень; будівництва та благоустрою – 74 звернення; надзвичайних ситуацій – 50 звернень тощо.