Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом березня 2023 року

Протягом березня 2023 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 1772 звернення, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Одеській райдержадміністрації – 181; Подільській райдержадміністрації – 104; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 111; Березівській райдержадміністрації – 82; Роздільнянській райдержадміністрації – 82; Болградській райдержадміністрації – 58; Ізмаїльській райдержадміністрації – 57; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 800; виконкомам рад міст обласного значення – 156; територіальним громадам – 76; структурним підрозділам облдержадміністрації – 45; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 20.

Порушені у зверненнях питання, в основному, стосувалися: соціального захисту населення –1172 звернення; комунального господарства – 282 звернення; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 83 звернення; охорони здоров’я –31 звернення; будівництва та благоустрою – 26 звернень; аграрної політики і земельних відносин – 8 звернень; надзвичайних ситуацій – 7 звернень тощо.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли протягом місяця, переважна більшість стосується соціального захисту населення, зокрема щодо умов та порядку отримання різних видів соціальної допомоги, нарахування, отримання соціальних виплат, у тому числі допомоги внутрішньо переміщеним особам, отримання гуманітарної допомоги.