Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом лютого 2023 року

Протягом лютого 2023 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 2554 звернення, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Одеській райдержадміністрації – 191; Подільській райдержадміністрації – 118; Болградській райдержадміністрації – 79;  Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 78;  Березівській райдержадміністрації – 77; Роздільнянській райдержадміністрації – 63;  Ізмаїльській райдержадміністрації – 53;   виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 1568; виконкомам рад міст обласного значення – 138; територіальним громадам – 118; структурним підрозділам облдержадміністрації – 59; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 12.

Порушені у зверненнях питання, в основному стосувалися: соціального захисту населення –1215 звернень; комунального господарства – 974 звернення;  діяльності посадових та службових осіб, корупції – 81 звернення; будівництва та благоустрою – 33 звернення;   охорони здоров’я –  19  звернень; аграрної політики і земельних відносин – 10 звернень; надзвичайних ситуацій – 10 звернень тощо.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли протягом місяця, переважна більшість стосується соціального захисту населення, зокрема щодо умов та порядку отримання різних видів соціальної  допомоги, нарахування, отримання соціальних виплат, отримання гуманітарної допомоги.