Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом січня 2023 року

Протягом січня 2023 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 3651 звернення, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Одеській райдержадміністрації – 237; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 168;  Подільській райдержадміністрації – 124; Ізмаїльській райдержадміністрації – 117; Березівській райдержадміністрації – 81; Роздільнянській райдержадміністрації – 78; Болградській райдержадміністрації – 73;   виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 1970; виконкомам рад міст обласного значення – 507; територіальним громадам – 185; структурним підрозділам облдержадміністрації – 98; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 13.

Порушені у зверненнях питання, в основному стосувалися: комунального господарства – 2113 звернень; соціального захисту населення –1090 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 74 звернення; будівництва та благоустрою – 60 звернень;   охорони здоров’я –  34 звернення; дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності – 11 звернень; надзвичайних ситуацій – 11 звернень; аграрної політики і земельних відносин – 10 звернень тощо.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли протягом місяця, переважна більшість стосується комунального господарства, передусім, громадяни скаржаться на ненадання та неякісне надання комунальних послуг, зокрема електропостачання (1913).