Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом грудня 2022 року

Протягом грудня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 5036 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Одеській райдержадміністрації – 217; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 115;  Подільській райдержадміністрації – 99; Березівській райдержадміністрації – 72; Болградській райдержадміністрації – 70; Ізмаїльській райдержадміністрації – 61;   Роздільнянській райдержадміністрації – 42; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 739; виконкомам рад міст обласного значення – 190; територіальним громадам – 77; структурним підрозділам облдержадміністрації – 179; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 3175,  у тому числі АТ «ДТЕК Одеські електромережі» – 3156.

Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: комунального господарства – 3508 звернень; соціального захисту населення –1043 звернення; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 83 звернення; будівництва та благоустрою – 74 звернення;  міграції, громадянства, паспортизації –  27 звернень; охорони здоров’я –  22 звернення; надзвичайних ситуацій – 18 звернень тощо.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли протягом місяця, переважна більшість стосується комунального господарства, передусім громадяни скаржаться на ненадання та неякісне надання комунальних послуг, зокрема електропостачання (3297). Також звертаються з приводу оплати послуг, щодо ремонту та обслуговування будинків та прибудинкових територій тощо.