Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом листопада 2022 року

Протягом листопада 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 2838 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Одеській райдержадміністрації – 346; Подільській райдержадміністрації – 111; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 95; Березівській райдержадміністрації – 92; Роздільнянській райдержадміністрації – 76; Болградській райдержадміністрації – 73; Ізмаїльській райдержадміністрації – 58;  виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 674; виконкомам рад міст обласного значення – 187; територіальним громадам – 100; структурним підрозділам облдержадміністрації – 41; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 985.

Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: комунального господарства – 1437 звернень; соціального захисту населення –1081 звернення; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 90 звернень; будівництва та благоустрою – 31 звернення;  охорони здоров’я –  17 звернень; міграції, громадянства, паспортизації –  10 звернень; аграрної політики і земельних відносин– 13 звернень; надзвичайних ситуацій – 8 звернень тощо.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли протягом місяця, переважна більшість стосується комунального господарства, передусім громадяни скаржаться на ненадання та неякісне надання комунальних послуг, зокрема електропостачання. Також звертаються з приводу оплати послуг, щодо ремонту та обслуговування будинків та прибудинкових територій тощо.