Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом жовтня 2022 року

Протягом жовтня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 1925 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Одеській райдержадміністрації – 293; Подільській райдержадміністрації – 120; Болградській райдержадміністрації – 91; Березівській райдержадміністрації – 90; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 90;  Роздільнянській райдержадміністрації – 75;  Ізмаїльській райдержадміністрації – 60;  виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 686; виконкомам рад міст обласного значення – 165; територіальним громадам – 111; структурним підрозділам облдержадміністрації – 62; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 82.

Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення –1231 звернення; комунального господарства – 240 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 131 звернення;  будівництва та благоустрою – 41 звернення;  охорони здоров’я – 40 звернень; міграції, громадянства, паспортизації – 18 звернень; надзвичайних ситуацій – 11 звернень тощо.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли протягом місяця, переважна більшість стосується соціального захисту населення, зокрема щодо умов та порядку отримання різних видів соціальної  допомоги, нарахування, отримання соціальних виплат, отримання гуманітарної допомоги.