Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом вересня 2022 року

Протягом вересня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 2500 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Одеській райдержадміністрації – 268; Подільській райдержадміністрації – 162; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 118;  Березівській райдержадміністрації – 104; Болградській райдержадміністрації – 100; Роздільнянській райдержадміністрації – 87;  Ізмаїльській райдержадміністрації – 79;  виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 1143; виконкомам рад міст обласного значення – 203; територіальним громадам – 123; структурним підрозділам облдержадміністрації – 47; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 66.

Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення –1725 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 221 звернення; комунального господарства – 219 звернень; охорони здоров’я – 39 звернень; будівництва та благоустрою – 28 звернень; міграції, громадянства, паспортизації – 24 звернення,  тощо.

Серед загальної кількості звернень, домінували питання соціального захисту населення, передусім громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної  допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальних виплат, отримання гуманітарної допомоги.