Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом липня 2022 року

Протягом липня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 2049 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Одеській райдержадміністрації – 192; Подільській райдержадміністрації – 142; Березівській райдержадміністрації – 92;  Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 88; Болградській райдержадміністрації – 88; Ізмаїльській райдержадміністрації – 65; Роздільнянській райдержадміністрації – 58; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 969; виконкомам рад міст обласного значення – 166; територіальним громадам – 58; структурним підрозділам облдержадміністрації – 55; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 76.

Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення –1462 звернення; комунального господарства – 188 звернень;  діяльності посадових та службових осіб, корупції – 108 звернень; міграції, громадянства, паспортизації – 46 звернень;  охорони здоров’я – 32 звернення; будівництва та благоустрою – 22 звернення,  тощо.

Серед загальної кількості звернень, домінували питання соціального захисту населення, передусім громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної  допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальних виплат, отримання гуманітарної допомоги.