Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом червня 2022 року

Протягом червня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 1687 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Одеській райдержадміністрації – 146; Подільській райдержадміністрації – 93; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 92; Болградській райдержадміністрації – 88; Березівській райдержадміністрації – 77; Ізмаїльській райдержадміністрації – 74;  Роздільнянській райдержадміністрації – 59; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 721; виконкомам рад міст обласного значення – 160; територіальним громадам – 58; структурним підрозділам облдержадміністрації – 61; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 58.

Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення –1206 звернень; комунального господарства – 153 звернення;  діяльності посадових та службових осіб, корупції – 95 звернень; охорони здоров’я – 32 звернення; міграції, громадянства, паспортизації – 24 звернення; будівництва та благоустрою – 20 звернень,  тощо.

Серед загальної кількості звернень, домінували питання соціального захисту населення, передусім громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної  допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальних виплат, отримання гуманітарної допомоги.