Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом травня 2022 року

Протягом травня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 972 звернення, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Одеській райдержадміністрації – 95; Подільській райдержадміністрації – 94; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 75; Березівській райдержадміністрації – 68; Ізмаїльській райдержадміністрації – 46;  Болградській райдержадміністрації – 45; Роздільнянській райдержадміністрації – 45; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 309; виконкомам рад міст обласного значення – 101; територіальним громадам – 27; структурним підрозділам облдержадміністрації – 48; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 19.

Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення –664 звернення; комунального господарства – 87 звернень;  діяльності посадових та службових осіб, корупції – 46 звернень; охорони здоров’я – 21 звернення; міграції, громадянства, паспортизації – 15 звернень; будівництва та благоустрою – 14 звернень,  тощо.

Серед загальної кількості звернень, домінували питання соціального захисту населення, передусім громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальних виплат, отримання гуманітарної допомоги.