Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом квітня 2022 року

Протягом квітня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 471 звернення, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 39; Березівській райдержадміністрації – 34; Подільській райдержадміністрації – 32; Болградській райдержадміністрації – 28; Одеській райдержадміністрації – 25; Роздільнянській райдержадміністрації – 22;  Ізмаїльській райдержадміністрації – 17; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 150; виконкомам рад міст обласного значення – 51; територіальним громадам – 26; структурним підрозділам облдержадміністрації – 30; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 17.

Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення –295 звернень; комунального господарства – 55 звернень; міграції, громадянства, паспортизації – 26 звернень; охорони здоров’я – 17 звернень;  діяльності посадових та службових осіб, корупції – 14 звернень; діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – 11 звернень, тощо.

Серед загальної кількості звернень, домінували питання соціального захисту населення, передусім громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальних виплат, умови отримання субсидій, розмір та причини відмови у їх наданні. А також, заявників турбували питання в отриманні гуманітарної допомоги.