Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом березня 2022 року

Протягом березня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 392 звернення, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Березівській райдержадміністрації – 25; Болградській райдержадміністрації – 25; Ізмаїльській райдержадміністрації – 21; Роздільнянській райдержадміністрації – 18; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 15; Одеській райдержадміністрації – 14; Подільській райдержадміністрації – 14; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 153; виконкомам рад міст обласного значення – 36; територіальним громадам – 29; структурним підрозділам облдержадміністрації – 31; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 11.

Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення – 257 звернень; комунального господарства – 35 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 26 звернень; охорони здоров’я – 19 звернень; дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності – 6 звернень; будівництва та благоустрою – 4 звернення тощо.

Серед загальної кількості звернень, домінували питання соціального захисту населення, передусім громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальних виплат, умови отримання субсидій, розмір та причини відмови у їх наданні.