Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” з 24 по 30 січня 2022 року

З 24 по 30 січня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 496 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Білгород-Дністровській  райдержадміністрації – 32; Болградській райдержадміністрації – 32; Подільській райдержадміністрації – 24; Березівській райдержадміністрації – 22; Роздільнянській райдержадміністрації – 20;  Одеській райдержадміністрації – 19; Ізмаїльській райдержадміністрації – 12;  виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 198; виконкомам рад міст обласного значення  – 26; територіальним громадам – 17; структурним підрозділам облдержадміністрації – 27; іншим органам влади, підприємствам, організаціям  – 67.

        Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: комунального господарства – 139 звернень; соціального захисту населення – 135 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 71 звернення; охорони здоров’я – 25 звернень; будівництва та благоустрою – 17 звернень; аграрної політики та земельних відносин – 12 звернень тощо.

         Серед загальної кількості звернень, домінували питання комунального господарства, передусім громадяни зверталися з приводу ненадання та неякісного надання комунальних послуг, оплати послуг, щодо ремонту та обслуговування будинків та прибудинкових територій тощо.

Крім того,  надійшло 22 звернення з повідомленнями заявників про неотримання відповіді, з яких 1 розглянуто з розміщенням у базі даних Єдиної системи опрацювання звернень сканованих відповідей заявникам, 21 – знаходяться на розгляді.