Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” протягом січня 2022 року

Протягом січня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 1923 звернення, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції.

        Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення – 676 звернень; комунального господарства – 508 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 242 звернення; охорони здоров’я – 104 звернення; будівництва та благоустрою – 76 звернень; аграрної політики та земельних відносин – 39 звернень тощо.

         Серед загальної кількості звернень, домінували питання соціального захисту населення, передусім громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальних виплат, умови отримання субсидій,  розмір та причини відмови у їх наданні.