Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” з 3 по 9 січня 2022 року

З 3 по 9 січня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 232 звернення, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Роздільнянській райдержадміністрації – 19; Болградській райдержадміністрації – 13;  Березівській райдержадміністрації – 12; Ізмаїльській райдержадміністрації – 10; Одеській райдержадміністрації – 9; Подільській райдержадміністрації – 5;  Білгород-Дністровській  райдержадміністрації – 4; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 91; виконкомам рад міст обласного значення  – 23; територіальним громадам – 6; структурним підрозділам облдержадміністрації – 19; іншим органам влади, підприємствам, організаціям  – 21.

        Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення – 76 звернень; комунального господарства – 56 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 37 звернень; будівництва та благоустрою – 12 звернень; охорони здоров’я – 9 звернень; аграрної політики та земельних відносин – 2 звернення тощо.

         Серед загальної кількості звернень, домінували питання соціального захисту населення, передусім громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, по інвалідності, по догляду за інвалідом тощо.

        Крім того,  надійшло 7 звернень з повідомленнями заявників про неотримання відповіді, з яких 1 розглянуто з розміщенням у базі даних Єдиної системи опрацювання звернень сканованих відповідей заявникам, 6 – знаходяться на розгляді.