Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” з 24 грудня 2021 року по 2 січня 2022 року

З 24 грудня 2021 року по 2 січня 2022 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 490 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Березівській райдержадміністрації – 28; Білгород-Дністровській  райдержадміністрації – 28; Подільській райдержадміністрації – 28; Болградській райдержадміністрації – 20; Одеській райдержадміністрації – 19; Роздільнянській райдержадміністрації – 14; Ізмаїльській райдержадміністрації – 12; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 169; виконкомам рад міст обласного значення  – 36; територіальним громадам – 27; структурним підрозділам облдержадміністрації – 35; іншим органам влади, підприємствам, організаціям  – 74.

        Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: комунального господарства – 163 звернення; соціального захисту населення – 111 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 67 звернень; будівництва та благоустрою – 32 звернення; охорони здоров’я – 27 звернень; аграрної політики та земельних відносин – 15 звернень тощо.

       Серед загальної кількості, порушених заявниками у зверненнях, домінували питання комунального господарства, передусім громадяни зверталися з приводу оплати послуг, скаржились на ненадання та неякісне надання комунальних послуг, щодо ремонту та обслуговування будинків та прибудинкових територій тощо. Крім того,  надійшло 19 звернень з повідомленнями заявників про неотримання відповіді, з яких 6 розглянуто з розміщенням у базі даних Єдиної системи опрацювання звернень сканованих відповідей заявникам, 13 – знаходяться на розгляді.