Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” з 10 по 16 грудня 2021 року

З 10 по 16 грудня 2021 року регіональним контактним центром Одеської області опрацьовано 470 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та надіслані на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.

Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Білгород-Дністровській  райдержадміністрації – 44; Березівській райдержадміністрації – 32; Одеській райдержадміністрації – 31; Роздільнянській райдержадміністрації – 20; Болградській райдержадміністрації – 19; Подільській райдержадміністрації – 17; Ізмаїльській райдержадміністрації – 16; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 141; виконкомам рад міст обласного значення  – 44; територіальним громадам – 32; структурним підрозділам облдержадміністрації – 19; іншим органам влади, підприємствам, організаціям  – 55.

        Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: соціального захисту населення – 167 звернень; комунального господарства – 125 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 48 звернень; охорони здоров’я – 24 звернення; будівництва та благоустрою – 24 звернення; аграрної політики та земельних відносин – 11 звернень тощо.

Серед загальної кількості звернень, домінували питання соціального захисту населення, передусім громадян непокоїли питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, невиплати та затримки соціальної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, по інвалідності, по догляду за інвалідом тощо.

Крім того,  надійшло 24 звернення з повідомленнями заявників про неотримання відповіді, з яких 7 розглянуто з розміщенням у базі даних Єдиної системи опрацювання звернень сканованих відповідей заявникам, 17 – на розгляді.