З 19 по 25 листопада 2021 року регіональним контактним центром прийнято 512 звернень, що надійшли від заявників на урядову «гарячу лінію» та направлені на розгляд Одеській обласній державній адміністрації.
Всі звернення, після попереднього розгляду, направлені органам виконавчої влади області відповідно до компетенції, зокрема: Одеській райдержадміністрації – 41; Березівській райдержадміністрації – 37; Подільській райдержадміністрації – 34; Білгород-Дністровській райдержадміністрації – 28; Болградській райдержадміністрації – 24; Роздільнянській райдержадміністрації – 17; Ізмаїльській райдержадміністрації – 15; виконкому Одеської міської ради та його структурним підрозділам – 170; виконкомам рад міст обласного значення – 36; територіальним громадам – 17; структурним підрозділам облдержадміністрації – 41; іншим органам влади, підприємствам, організаціям – 52.
Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: комунального господарства – 163 звернення; соціального захисту населення – 118 звернень; діяльності посадових та службових осіб, корупції – 60 звернень; охорони здоров’я – 39 звернень; будівництва та благоустрою – 14 звернень; аграрної політики та земельних відносин – 13 звернень тощо.
Серед загальної кількості звернень, домінували питання комунального господарства, передусім громадяни зверталися з приводу ненадання та неякісного надання комунальних послуг, оплати послуг, щодо ремонту та обслуговування будинків та прибудинкових територій тощо.
Крім того, надійшло 24 звернення з повідомленнями заявників про неотримання відповіді, з яких 8 розглянуто з розміщенням у базі даних Єдиної системи опрацювання звернень сканованих відповідей заявникам, 16 – знаходяться на розгляді.