Інформація про стан роботи регіонального контактного центру Одеської області щодо опрацювання звернень заявників на урядову “гарячу лінію” з 12 по 18 листопада 2021 року

З 12 по 18 листопада 2021 року регіональним контактним центром опрацьовано 483 звернення, що надійшли на урядову «гарячу лінію» та оперативно направлені на розгляд, відповідно до компетенції, з них: 205 звернень – від жителів м. Одеса та 278 звернень від жителів області.

      Питання, порушені у зверненнях, в основному стосувалися: комунального господарства – 140 (29% від загальної кількості), соціального захисту населення – 132 звернення (27,3%), діяльності посадових та службових осіб – 62 (12,8%),  охорони здоров’я – 34 (7%), будівництва та благоустрою – 19 (3,9%), коронавірусу – 16 (3,3%) тощо.

Серед загальної кількості, порушених заявниками у зверненнях, домінували питання комунального господарства, передусім громадяни зверталися з приводу оплати послуг, скаржились на ненадання та неякісне надання комунальних послуг, щодо ремонту та обслуговування будинків та прибудинкових територій тощо.